Для повернення товару обов'язково
Залиште заяву за телефонами або e-mail впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання у відділенні перевізника, згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"
Повернути можна товар належної якості, якщо він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальну упаковку виробника, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві під час покупки.
Поверненню не підлягають відрізні товари (стропа, стрічки та ін.)
Для здійснення повернення необхідно виконати такі дії:
- Узгодити повернення з оператором інтернет-магазину, залишити заяву на повернення за телефонами або e-mail.
- Обережно упакувати товар в повній комплектації.
- Звернутись в найближче відділення "Нова Пошта" або Укрпошта і відправити товар.
Сплата доставки
- При поверненні товару належної якості, вартість доставки оплачується покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена "накладеним платежем" або з "пересилкою коштом одержувача". Такі посилки будуть повернені відправнику.
- Якщо Вам не підійшов товар належної якості і доставку до Вас сплачував магазин, ми повернемо його вартість за мінусом сплаченої інтернет-магазином вартості доставки.
- При поверненні товару з вини продавця, вартість доставки оплачує отримувач (продавець).
Термін повернення коштів
Грошові кошти будуть Вам повернені впродовж 14-ти робочих днів з моменту отримання нами товару на нашому складі і підтвердження його відповідності вимогам для повернення. При необхідності, з Вами зв'яжеться оператор інтернет-магазину.